"Şunu aklından çıkarma: önemli olan tek bir zaman vardır, o zaman da şimdi'dir! Şimdi, en önemli olan zamandır, çünkü birşeyler yapmak için hala şansımız olan tek zamandır."
Keşke çoğunluk en büyük kötülükleri yapabilseydi, o zaman en büyük iyilikleri de yapabilirdi. Ne iyi olurdu! Aslında ne birini, ne de diğerini başarabiliyor. Çoğunluk bir insanı bilge yapamadığı gibi, aptal da yapamıyor, rastgele davranmakla yetiniyor.