D’

D’
@__00dffne__
“İnsan zaaf yüklü ve ölümlü…”
“Konuşan insan öyle kolay kolay dertten ölmez. Bir insan konuşmadı da içine gömüldü müydü, sonu felakettir…” Yaşar Kemal
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“İnsan konuşmadan da anlaşılmak ister. Sevdiğimiz insanlardan bunu beklemek çok mu Şehrazat?” Şükrü Erbaş
“Yeryüzü serilmiş bir döşek, gökyüzü yüksek bir tavan. Yıldızlar yürür, denizler durur. Gelen kalmaz, giden gelmez…” İskender Pala
“Seni bi saat ileri almışlar, beni bi saat geri…”
“Hayatın kenarında bile değilim. Gün geçtikçe geri geri gidiyorum, durduğum yerde saydığımı, ilerleyemediğimi hissediyorum. Umutsuzluk içimi fethetti, elimi uzattığım herşey diken olup elime batıyor. Sanki bi labirentin içindeyim sürekli dönüp dolaşıp aynı noktaya varıyorum. Sahi hayat neden bu kadar almaya hevesli? Neden bir türlü doymuyor? Neden yakamızı bırakmıyor?