'Demek ki' dedim, 'yanlış yaptığımız bir şeyler var'. Ya çocuklarımızı yetiştirirken sevgi, saygı, vefa, şefkat gibi kavramları öğretemiyoruz onlara ya da kendimizi hiçe sayıp onlara adıyoruz hayatımızı. Gözlerinde hep hizmet etmek zorunda olan, zavallı, değersiz kişiler haline sokuyoruz kendimizi.