Bu kavga neden sürüp gitmeli diye sordum onlara.
Bunu biz bilmeyiz, ama babalarınız böyle yaptı, dediler. Ölmüşlerin kavgasını neden yeni doğacak olanlar sürdürmek zorunda diye hayret ettim, bu işte doğru bir yan gõremedim.
Kitap başlarda hakikaten ağır ve sindirerek okumayı gerektiriyor. Bunu yaparsanız ilerleyen kısımlarda yerine oturmayan taş kalmaz zihninizde.
İlk 14 sayfa için yetersiz yorumunda bulunmuş olarak algılanmak istemem.
Dikkatle okuyun dememin sebebi daha önce duymadığımız kavramlar, çok spesifik coğrafi bölgelerden bahsedilmesi ve Nolan gibi filmin değil kitabın sona yakın kısımlarını başta ufaktan göstermesi London ustanın.
Noluyor şu an burada diyebilirsiniz o yüzden başlangıçta.