Kitap bana Satre'ın Bulantı kitabını hatırlattı. Bir gencin herşeyden nefret etmesini ve yaşadığı acıyı anlatıyor. Vaktiniz varsa okuyun. Ancak okumazsaniz da çok şey kaybetmezsiniz. Bilmiyorum, belkide anlatmak istediğini ben de anlamamış olabilirim tabiki.