Başta anlatılan hikayelerin içine giremesem de aylarca yarım bırakılmış bir şekilde tamamlanmayı bekleyen Sarı Sıcak'ın ikinci yarısı bana adeta Çukurova'nın havasını soluttu, karakterlerle hemhal oldum. İşçilerin, ırgatların, hayat temaşasına düşmüş insanların yaşadığı sıcağı ensemde hissettim. Bizi bize anlatan sayfaları kullanılan uslup ie süsleyen bir Yaşar Kemal klasiği