Sena

Sena
@__JustMe__
There is nothing either good or bad but thinking makes it so

Sena

, bir kitap okudu
Puan vermedi·88 syf.·
39 günde okudu
·
2022 14. kitabı
Stefan Zweig
7/10 · 32,9bin okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ben aşık olmanın güzel bir şey olduğunu düşünmüştüm hep
"Gerçekten çocuksunuz siz, hiçbir şeyi fark etmeyen, görmeyen, bilmeyen sersem bir çocuk. Ama böylesi daha iyi- yoksa daha huzursuz olurdunuz." Sonra ani bir hamle ile arkasına döndü. Sakinleşmek için boşuna çabalıyordum: Yırtıp parçalayamadığım bir kabusun ağzı kapalı kara torbasını içine hapsolmuştum adeta, bir yorum uğruna, bu çelişen duyguların gizemli karmaşasından uyanabilmek uğruna kıvranıyordum.