Nazlı

Nazlı
@__Matmazel__
Her şey idim; hiçbir şeye değmezmiş. . :):
Yalnız Kovboy
Kafamın içi
69 okur puanı
Kasım 2022 tarihinde katıldı
"Ah göğsündeki her yarayı merhametle öptüğüm, geç kalınan bir hayat, hayat değildir. Hayatın olmayı dilerdim..." Didem Madak
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Yolların bir gün bizi eve götürmesi dileğiyle."
“Ben şimdi ağıt mı yakmalıyım, şiir mi okumalıyım,ah mı etmeliyim, yoksa her gece bir masal mı anlatmalıyım kendime? Her şeyin yolunda olduğu o yol nerede? Her şey elimizdeyse benim elim nerde.”
'Çocuk gibi ağladım. O kadar hiç, o kadar boş, manasız... ' Nazım Hikmet Ran
'Herkesin gerçeği kendine acı Herkesin acısı kendine biricik.' Şükrü Erbaş