Nazlı

Nazlı
@__Matmazel__
Her şey idim; hiçbir şeye değmezmiş. . :):
Yalnız Kovboy
Kafamın içi
69 okur puanı
Kasım 2022 tarihinde katıldı
Doktor sorusunu yineledi. Bardağın neresini görüyormuşum. Eğer hâlâ bir bardak varsa, dolu ya da boş olması kimin umurunda. “Kendisini,” dedim. Suyu içtim.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Dünyada hiç kimse, seyirci koltuğunda oturan cesur insanları alkışlamaz. Alkışlar, hep sahneye çıkanlar içindir.” Tayfun Topaloğlu
"Ölen birinin fotoğraflarına bakmak özlemdir fakat fotoğrafa bakmaya bile dayanamamak hasrettir. "
Puan vermedi·224 syf.··
2026 4. kitabı
Öncelikle, omzundaki o tek yıldız artık hepimizin gökyüzü şehidim. Teşekkür ederiz... Eserin en büyük başarısı, istatistiksel birer sayıya indirgenmeye çalışılan şehit haberlerinin arkasındaki "insanı" ve yarım kalmış hikayeleri toplumsal hafızaya kazıması. Samed Poyraz, okuyucuya bir kahramanın sadece nasıl feda olduğunu değil, nasıl yaşadığını da hatırlatıyor.
Oysa Ben Tüm GökyüzüydümSamed Poyraz · Pelikan Yayınları · 2021166 okunma