Okuduğum ve biraz da okuyanlardan yararlanarak yazdığım inceleme ile merhaba millet!
Kitaba başlama sebebim, benimle aynı isimi paylaşması.(sahiden)
Paulo Coelho bunalımda olduğu bir zamanda ustası J'nin tavsiyesine uyup "gönlünün onu çektiği yere gitmesi" ile hikaye başlamakta,
Olaylar çok üstü kapalı anlatılmasının yanı sıra bence hızlı ve karışık geçti
Ve yan yan baktığım yerlerde oldu.
Almam gereken mesajları aldım mı bilmiyorum ama kitabı bir şekilde bitirdiğimi biliyorum .
İyi okumalar.
ElifPaulo Coelho · Can Yayınları · 20217,9bin okunma
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Evet, Brezilya'dan hiç ayrılmadan da bu noktaya gelebilirdim, ama kitaplarımdan birinde Santiago adındaki çobanın yaptığı gibi, yakınımızdakini anlamak için önce uzaklara gitmek gerekir.