Okuduğum ve biraz da okuyanlardan yararlanarak yazdığım inceleme ile merhaba millet!
Kitaba başlama sebebim, benimle aynı isimi paylaşması.(sahiden)
Paulo Coelho bunalımda olduğu bir zamanda ustası J'nin tavsiyesine uyup "gönlünün onu çektiği yere gitmesi" ile hikaye başlamakta,
Olaylar çok üstü kapalı anlatılmasının yanı sıra bence hızlı ve karışık geçti
Ve yan yan baktığım yerlerde oldu.
Almam gereken mesajları aldım mı bilmiyorum ama kitabı bir şekilde bitirdiğimi biliyorum .
İyi okumalar.