Perperiki-a Söe

Perperiki-a Söe
@__Pervane
İnsan unutmuyor, ihmal ediyordu.... #83205681 #87074456 Aynayız sonuçta güzel görünce güzel yansıtıyoruz... (bir dost sözü)
Mutfak Şefi
Lise
Nevşehir
212 okur puanı
Mayıs 2020 tarihinde katıldı
öyle sanıyorum ki : Beni ölüm döşeğimden çağırsaydın bile, yataktan kalkıp seninle gitme gücünü toplardım. Stefan Zweig
İnsan ve Duygular
Reklam
Birimizin kalbi ötekinde acı Şu farkla yaşıyoruz aynı kaderi Sen, yaralarını gösteriyorsun Kimliğini sorduklarında; Ben kimliğimi gösteriyorum Utancım sorulduğunda... Şükrü Erbaş
Alıntı

Perperiki-a Söe

, bir kitap okudu
9/10
·368 syf.·
14 saatte okudu
·
2021 27. kitabı
İsmet Özel
9.2/10 · 362 okunma
Hiçbir şey yerinde saymaz. Ya saadetine yahut felâketine doğru yürür insanoğlu." İsmet Özel
İnsan ve Duygular
Senin bu kadar mutlu olmana ancak senden bir şey almaya hazırlandıkları zaman izin verirler.”  Uçurtma Avcısı
Alıntı
Reklam