Perperiki-a Söe

Perperiki-a Söe
@__Pervane
İnsan unutmuyor, ihmal ediyordu.... #83205681 #87074456 Aynayız sonuçta güzel görünce güzel yansıtıyoruz... (bir dost sözü)
Mutfak Şefi
Lise
Nevşehir
212 okur puanı
Mayıs 2020 tarihinde katıldı
Olur ya, Aklının bir ucuna düşersem, Beni hep mutlu hatırla. Çünkü; Benim her mutluluğum, Senin her hatırlayışında..🦋 Serpil Torunoğulları
İnsan ve Duygular
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Şaman sözü; Sevdiklerine bağlı ol, ama bağımlı olma. Fedakar ol, ama kendini feda etme. Dünü unutma, saplanıp kalma da. Sabret ama katlanma. Eleştir ama suçlama. İste ama ısrar etme. Ve en önemlisi hiç kimseye biat etme. Bir gün hepimizin öleceğini de asla unutma...
Gerçek şu ki ; otogarlar düğün salonlarından daha samimi sarılmalar görmüştür. Ve hastane duvarları da cami duvarlarından daha fazla inanan. Cahit Zarifoğlu
İnsan ve Duygular
"Kıyımızdan bizi seyretmeyi göze alanın Başını bulandırdık uçurummuşuz gibi.. İsmet Özel
Şiir
Kimbilir....
Belki uzak bir günde, büsbütün başka insanlar olarak tekrar karşılaşırız ve belki gülüşerek birbirimize ellerimizi uzatırız...🦋 Sabahattin Ali