Perperiki-a Söe

Perperiki-a Söe
@__Pervane
İnsan unutmuyor, ihmal ediyordu.... #83205681 #87074456 Aynayız sonuçta güzel görünce güzel yansıtıyoruz... (bir dost sözü)
Mutfak Şefi
Lise
Nevşehir
212 okur puanı
Mayıs 2020 tarihinde katıldı
Hâlâ beraber ölmediğimiz yerler var... #Şanışer
Müzik
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Dostunu unutmak acı bir şeydir. Herkesin dostu olmaz bu dünyada. Küçük Prens
İnsan ve Duygular
Zaman, insana verilmiş acı bir armağandır. Andrey Tarkovski
Alıntı
Var olmak ayrılıkla başlayıp ayrılıkla biten bir sancıdır. Tarık Tufan
Düşünce
Sen bir gece gelsen Güneş doğmasa Gitmeden yine gelsen Bu yeni geleni Bu bize bakanı Sana bir anlatsam Güneş doğmasa Sandıkların içini göstersem sana Çizdiğim resmin Yalnızlığın geyik gözlü köşesinde Bir rafa koyabilsen Olup biteni ve onları Sabaha kadar konuşsak Sezai Karakoç
Şiir