Perperiki-a Söe

Perperiki-a Söe
@__Pervane
İnsan unutmuyor, ihmal ediyordu.... #83205681 #87074456 Aynayız sonuçta güzel görünce güzel yansıtıyoruz... (bir dost sözü)
Mutfak Şefi
Lise
Nevşehir
212 okur puanı
Mayıs 2020 tarihinde katıldı
Gözlerini kapatman, hiçbir şeyi değiştirmez. Gözlerin kapandı diye hiçbir şey silinip gitmez. Bu bir yana, gözlerini bir sonraki açışında her şey daha da kötüleşir. Biz işte böyle bir dünyada yaşıyoruz, Nakata. Adam gibi gözlerini aç! Göz kapamak, korkakların işidir. Gerçeklere göz yummak çok alçakçadır. Sen gözlerini kapatıp kulaklarını tıkasan bile zaman akmaya devam eder. Emin adımlarla. Haruki Murakami
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bu dünyada hakkında konuşulmasından daha kötü bir şey varsa o da hakkında konuşulmamasıdır. Oscar Wilde
"İnsanın sözünde sakladığını sesi açık eder." Tarık Tufan
Alıntı
Fazla mutlu olmamaktan mutluyuz. William Shakespeare
Edebiyat
Sevgili Dost : Bugün bayram. Ama parlamıyor gözlerin... A. Ali Ural
İnsan ve Duygular