Perperiki-a Söe

Perperiki-a Söe
@__Pervane
İnsan unutmuyor, ihmal ediyordu.... #83205681 #87074456 Aynayız sonuçta güzel görünce güzel yansıtıyoruz... (bir dost sözü)
Mutfak Şefi
Lise
Nevşehir
212 okur puanı
Mayıs 2020 tarihinde katıldı
Karılarımız her asrın insan güzelleri İmkan bekçileri
Sayfa 99·Kitabı okudu
Reklam
Ayrılık vardı hep Ay gece olunca pay eder ayrılığı Ey güzelce yakalandığım Mutlulukla sunulan Bize bahşedilen armağan kılınan Ayrılık sen ki Aşkın ve sanatın Durmadan doğumlar getiren anası
Sayfa 97·Kitabı okudu
-Durdurun gece hücumlarını Artık aşk insan kalbine sığmıyor
Sayfa 76·Kitabı okudu
Şiir
Kim çizebilir senden başka senin yaşamını
Sayfa 57·Kitabı okudu
Şiir
Öyle bir toplum, öyle bir kültürdü ki, insan sevgiyi yakalamak için çabaladığını sandığında içindeki son sevgi kırıntılarını da yitiriyordu!.. Çünkü anımsanmak, sevilmek ve saygınlık görmek için gerçekten varolmak yetmiyordu. Görünmekti aslolan artık. Görüntün aslından önemliydi!... İnsan böyle yaparak yok olduğunu hissetse de "varolduğunu" bağırmalıydı!...
Sayfa 110·Kitabı okudu
Reklam