Perperiki-a Söe

Perperiki-a Söe
@__Pervane
İnsan unutmuyor, ihmal ediyordu.... #83205681 #87074456 Aynayız sonuçta güzel görünce güzel yansıtıyoruz... (bir dost sözü)
Mutfak Şefi
Lise
Nevşehir
212 okur puanı
Mayıs 2020 tarihinde katıldı
Gerçek, elinde uzun süre saklarsan eriyip gidecek bir ziynettir.
Sayfa 69·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bakıyorum umut karamsarlığın, sevinç acının azıcık soluk almasından başka ne ki? Yaşamsa, gerçekle düşün umutsuz bir savaşı, her şeyi içine alan kocaman bir yanılsama… Değil mi yoksa? Şükrü Erbaş
Düşünce
O an anlatacak halim ve zamanım yoktu. Zaten söylenmemesi gerekenler birikmişti ağzımda ve söylemedim. Bazen düşünüyorum da hayatım boyunca söylemeyip de vazgeçtiğim şeyleri söyleseydim ne değişirdi acaba?
Sayfa 58·Kitabı okudu
Ağlamak ki zekatıdır, tüm anlatamadıklarımızın... Cahit Zarifoğlu