Perperiki-a Söe

Perperiki-a Söe
@__Pervane
İnsan unutmuyor, ihmal ediyordu.... #83205681 #87074456 Aynayız sonuçta güzel görünce güzel yansıtıyoruz... (bir dost sözü)
Mutfak Şefi
Lise
Nevşehir
212 okur puanı
Mayıs 2020 tarihinde katıldı

Perperiki-a Söe

, bir kitap okudu
Puan vermedi·384 syf.·
4 günde okudu
·
2021 16. kitabı
Gülseren Budayıcıoğlu
8.5/10 · 21,9bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Birlikte güldüğün kimseyi unutabilirsin,ama birlikte ağladın birini asla unutamazsın.
Sayfa 56·Kitabı okudu
Alıntı
Büyük adamın iki kalbi vardır: Birisi acı çeker ve diğeri ümit eder.
Alıntı
Saf bir ayna olarak Senin önünde durduğumda, uzun süre içime baktın ve kendi yansımanı gördün. Sonra bana, "seni seviyorum "dedin. Oysa sen benim içimdeki kendini sevdin.
Sayfa 54·Kitabı okudu
Alıntı
Her gün gelişmeyen sevgi, her gün ölmektedir.
Sayfa 59·Kitabı okudu
Alıntı