Ve güzel bir son...
Böyle biteceğini tahmin etmemiştim açıkcası.
Kitap aslında yarı'dan sonra başlıyor diyebiliriz. Ilk yarı ana konu ve ana karakter'den uzak. Daha çok ana karakterin etrafında ki kişilerin (bazıları luzumsuz) diyaloglarıyla karşılaşıyoruz.
Sonuç olarak, vicdan azabının ve aşırı gururun bir insanı bedenen ve ruhen nasıl hasta ettiğini çok iyi anlayabiliyoruz. Sosyal farklılıkların, fakirliğin verdiği psikolojik baskının temiz bir genci nasıl suç (cinayet) işlemeye ittiğini görebiliyoruz.
Iyi okumalar...
...Sonra Şunu da Anladım ki, Böyle Bir Şey Hiç Olmayacak, Insanlar Değişmeyecek...
Onları Değiştirecek Kimse Yoktur...Bunun Için Yorulmaya Değmez!! Ya, işte Böyle! Bu Bir Kanundur...