Ben hala bir insanın tehlikesini bile bile nasıl suç işleyeceğini ve bunu itiraf etmeyeceğini anlamıyorum.Bana göre onların suçları alabilecekleri cezadan çok daha acınılası bir şey..
Onun korkusu cezasından çok daha kötüydü çünkü bu kesin bir şeydi ve bu onu kötü etkilemiş olsa da olmasa da aldığı ceza yaşadığı korkunç belirsizlikten ve acımasız şüpheden daha iyidir..