Insanın şifası insandır,
nasıl kurdu ise aynı zamanda şifasıdır da
Dertlerim ve problemleri ayyuka çıkaran değil
yüreğimizde ki yaraları Onaran dostların varlığına ne kadar ihtiyacımız var
yaralarımızı görmeyen yarı açtığını bile bilmeyen hissetmeyen bundan da en ufak bir sıkıntı duymayan insanları hayatımızdan uzaklaştırmak gerek uzaklaştıralım ki gerçek Yar lara yer açılsın
Kürk mantolu madonna, aslında aşk romanlarını hiç sevmem hiç de okumazdım ama bi solukta bitirdiğim bi kitap. Etkileyici ve sürükleyici olması ayrı bi güzeldi tabi.
Bi insanın sessiz çıglıklarına kulak veren ve aynı çıglıgın içinde birbirini bulup çıkmaya çalışan o kadar kötüleşmiş dünyaya inat iyi olabilen daha doğrusu iyi kalabilen insanların var olduğuna inanmak bile güzeldi.
Sabahattin Ali'nin okuduğum ilk kitabıdır bu kadar güzel olabileceğini tahmin etmemiştim geç kaldığımı düşünüyorum okumak için.
Kitabı bitirdikten sonra ferhat göçer'in herkes hastayım sanıyor yastayım hiç kimse bilmiyor şarkısı kafamda çalıyo sürekli...