Kitap sizi her şekilde içine çekiyor. Okumaya başlarken konusu, okumaya başladıktan sonra da akıcılığı kesinlikle kitabı bırakmanıza engel oluyor. Kitabın başları biraz durgun başlasa da yarısından sonrası gerçekten tek seferde okunuyor. Özellikle sonu.. Unutamayacağım bir sondu. Çok güzel düşünülmüştü. Kesinlikle okuyun.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ben sensiz olanlara seni aratıyorum,
Ben sensiz kalanlara seni yaratıyorum,
Seni saklayacağım, seni yazıp-andıkça
Kendimi çoğaltıyor, seni kuşatıyorum.
Unutturmayacağım, seni yaşatacağım,
Kendimi çoğalttıkça seni kuşatacağım,
Her zamanda, her yerde sen bende yaşadıkça
Sen evreninde sana seni aratacağım.