SENA

“Seni tanımak,seni bir kerecik bile görmek,milyarla yıl yaşamaktan daha dolu,daha hızlı ve daha değerlidir.. Seni anlamak,seni sevmek mühim ve aziz bir iştir.”
Edebiyat
Reklam
“Sen,üzüntüye,kahra lâyık veya müstahak değilsin.Yaşaman,asıl senin yaşaman lâzım.Hiç kimse yaşamayı senin kadar hak edemez.”
Edebiyat
“29 yaşındayım.Ama binlerce yıldır seni arıyor,hasretini çekiyorum..”
Edebiyat
İnsandan mahrum bir cehennem karanlığında,nasıl da bulduk birbirimizi…
Edebiyat
incecikti gül dalıydı dokunsam kırılacaktı dokunmadım kurudu
Şiir