Zeynep sancak

Zeynep sancak
@___Zeynepp
Yaşamak görevdir bu yangın yerinde, Yaşamak, insan kalarak... ♪♪♪✿
"Mutluluk çok kolaydı.Babamın iyi davranması yetiyor, böylece annem mutlu oluyordu ve biz çocuklarda onunla birlikte mutlu oluyorduk..."
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Olağanüstü bir şey yapmaya gerek yoktu, sadece hayatta kalmak bile yeterince büyük bir başarıydı."
Bunca yıl sönmemiş umudum Nisan değilse mayıs, perşembe değilse pazar... -Atilla İlhan -
Desem ki vakitlerden bir Nisa akşamıdır, Rüzgarların en ferahlatıcısı senden esiyor, sende seyrediyorum denizlerin en mavisini, ormanların en kuytusunu sen de görmekteyim. Günlerden sonra bir gün şayet sesimi fark edemezsen rüzgarların, nehirlerin, kuşların sesinden bil ki ölmüşüm... -Cahit sıtkı Tarancı -
... Niçin durup dururken yalan söyleme ihtiyacı duyuyorlardı?