Ona göre biz paralellere mahkûmuz…
Çünkü paraleller hiçbir vakit birleşmedikleri gibi, aynı zamanda daima eşit uzaklıkta kalırlar.
Bu eşit uzaklıkta kalış, bizim birbirine eşit ve benzer iki insan olarak birbirimizden ayrı yaşadığımızı gösterir, paraleller gibi.