Fαtmα

Fαtmα
@____fatma51
"İyileşmeyen her şeyi sil"
Ya öldürdüğünüz bu insan, ana babadan ve aileden yoksunsa? Bu koşullar yüzünden hiç eğitim alamamış, ruhu ve kalbi için kimseden ihtimam görmemişse? O zaman hangi hakla bu yetimi öldürüyorsunuz? Bir dayanağı olmayıp sokaklarda sürünerek geçirdiği çocukluk yüzünden bir insanı cezalandırıyorsunuz. Onu yalnızlığa terk ederek talihsizliği yüzünden suçluyorsunuz. Kimse ona ne yapması gerektiğini öğretmemiş. Bu insan cahil ve suçu da böyle bir kadere sahip olmak. Siz bir masuma kıyıyorsunuz.
Sayfa 26·Kitabı okudu
Reklam
Gardiyanın yeterli olduğu yerde cellada lüzum yoktur.
Kana bulanmış paradan daha iğrenç bir şey düşünebiliyor musunuz?
Burası bizim değil, bizi öldürmek isteyenlerin ülkesi..
Korku cezadan daha berbattır, çünkü ceza belidir, ağır veya hafif; bilinmeyene, sınırlandırılmışa kıyasla ceza, daha az ürkütür. Cezasının ne olduğunu anlayınca kız rahatladı. Ağlaması seni şaşırtmasın: Gözyaşları şimdi dışarıya akıyor, daha önce içeride birikip kalmıştır. İçerdeki gözyaşları dışarı akandan daha fenadır.
Reklam