Fαtmα

Fαtmα
@____fatma51
"İyileşmeyen her şeyi sil"
Zira güzellik, insanı mesut etmeye kâfi bir unsur değildi.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Dünyada bir insana inanabilmek kadar mükemmel bir şeyin henüz icâd edildiğini düşünmüyorum.
Narin
Tolstoy'un dediği gibi: "Bozulduğu zaman insandan daha korkunç bir yaratık yoktur."
Hiç iyi değil
Dışardan nasıl görünüyorum bilmiyorum ama içerde işler hiç iyi değil...
Yorgun ve kanatları parçalanmış. bir kuştu sanki içim... Atığım kahkahaların arasından sıyrılıp, solumda doğan bir acı var içimde, adını bilmediğim bir sızı, kim bilir hangi birikmişligin içime batışi bu,