Geçenlerde 'öğrenmenin besmelesindeyim' demiştim... Bir adım daha atıyorum kendime, niyetime,yoluma.
Eksiklerimi görerek, kırıklarımı onararak, kalbimi tazeleyerek. Her gün biraz daha öğrenmeye, biraz daha olgunlaşmaya, biraz daha sabretmeye çalışıyorum.Allah'ım.. Beni Sen sevinceye kadar değiştir.Ve biliyorum ki; Allah yeniden başlayanların yardımcısıdır🌻🌾