ᔕEᕼEᖇ

ᔕEᕼEᖇ
@___acz__
•Dehşet yorgunum ve müthiş inançlı.. الله şifadır
MEB'siz
Kitap okuyacak kadar
13
Dar-ı dünya, 1 Mayıs 2002
418 okur puanı
Ekim 2020 tarihinde katıldı
Namazı ağlayarak kıldıran bir kırgınlık var içimde🌱
Duygular
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanoğlu rızkı için uyanır da rızkı veren için uyanmaz🌾
Din
Geçenlerde 'öğrenmenin besmelesindeyim' demiştim... Bir adım daha atıyorum kendime, niyetime,yoluma. Eksiklerimi görerek, kırıklarımı onararak, kalbimi tazeleyerek. Her gün biraz daha öğrenmeye, biraz daha olgunlaşmaya, biraz daha sabretmeye çalışıyorum.Allah'ım.. Beni Sen sevinceye kadar değiştir.Ve biliyorum ki; Allah yeniden başlayanların yardımcısıdır🌻🌾
Duygular
“Bir şeylere inanmanın heyecanını özlüyorum.”
Duygular
Yaşanmışlıklar, yaşanmamışlıklar… Yaşanabilecekken, yaşanamamışlıklar..🌾
Duygular