3 yıl önce bunu yazmıstım... Ama ben hala en çok bu küçücük odada var oluyorum.Evet, yine odamdan yazıyorum. Değişmedi hiçbir şey Dünya koca, ömür dar ama hala bu küçücük odanın içinde dolaştırıyorum bütün düşüncelerimi. Oğuz Atay'ın dediği gibi, insan bazen kendi içinden bile çıkamıyor dısarıda koca bir hayat akıyor ama benim içimde hep aynı tedirginlik, aynı sessizlik... Sanki bu oda, beni hayata bağlayan son tutanakmış gibi. Kapıya her baktığımda çıkmayı istiyor ama çıkınca kaybolmaktan korkuyorum. Bu yuzden belki de en çok burada var oluyorum, dört duvarın içinde, kendime tutunarak."🥀