-Şurada yürüyen derin dekolteli kadın fahişe mi?
-Hayır!
-Peki ya, o? Sokağın başında bacaklarını gösteren kadın?
-Hayır!
-Burada hiç fahişe yok mu? Baksana şu kadınlara nasıl giyinmişler?
-Fahişelik nedir, Bay Burton?
-Bedenini para karşılığında satan aşağılıklardır, Bay Vencenza!
-Hayır! Fahişelik bu değildir...
-Hah! Peki, neymiş fahişelik?
-Fahişelik: İnsanların hayatlarını, yaşadıklarını bilmeyerek onları yargılamak ve aşağılamaktır. Eğer gidip bir aynaya bakarsanız, orada en büyük fahişeyi göreceksiniz..
Charles Bukowski
İnançlar değişir, fikirler değişir ama ruhun derinliklerindeki bir parça hiç değişmez. Tanrı inancı yok olabilir ama inanca duyulan ihtiyaç sabit kalır.