Balıklıgöl
Senin ey gönül, siyah balıklarına
Yem atar yolcular, gelip, burdan
Ver derinden bakanların gözüne
Görünür bir beyaz balık, nurdan.
Arif Nihat Asya
Edip Cansever diyor ya;
“Bir kapı çaldım ben,
sesi içime doldu.
Açılmayacağını bile bile bekledim.”
Bende bir kapı çaldım. Açılır sandım. Dinlenirim sandım. Anlaşılırım sandım. Sadece sanmışım...
Yaşım 26 belki ama bu ömür çok fazla acı gördü. Kimseye iyi değilim demedim diye mi soran olmadı. Düşürenler hep sevdiklerim oldu. Şimdi yapayalnız ömrümde bir acı daha yaşarsamın korkusundayım. Yaşamayana yorum yapmak kolay derler. Öyle beylik laflar duydum ki yaşadıklarıma, sonra o beylik lafların nasıl çürüdüğüne de şahit oldum. Velhasıl herkes kalbinin ekmeğini yiyor. Kimin ne yaşadığını, nelerle mücadele ettiğini bilemeyiz. Çok şükür ki Rabbim kaldıramayacağımız yükü vermeyeceğini söylemiş öyle de sabrını verdi. Kimse kimseyi anlamaya çalışmıyor bari laf söylemesin. Yüreği yorgun insanları daha fazla yormasın. Eyvallah...