"Hayatımızda karşılaştığımız olumsuz olayları ve zorlayıcı deneyimleri yalnızca 'bela', 'musibet' ya da 'imtihan' kavramlarıyla açıklamak yeterli ve doğru bir yaklaşım mıdır? Bu tür olayları sadece kaderî bir çerçevede değerlendirmek, yaşananların psikolojik, toplumsal, hatta bireysel sorumluluk boyutlarını görmezden gelmek anlamına gelebilir mi?
Dini değerlerimiz çok kıymetli ve insanların kadercilik anlayışı biraz fazla sorumsuzca geliyor sizler ne düşünüyorsunuz?