Sadece insana inanıyorum diyesim geliyor.
Ama insana kimsenin etmediğini eden de yine insan..
Öyleyse sadece 'insaniyetli' olmaya inanıyorum.
Nazan Bekiroğlu
Emre'yi gerçekten seviyorum biliyor musun? Aşkın ne olduğundan pek emin değilim ama kalbim kırabiliyorsa, onu bu kadar özlüyorsam,ona kızdığım halde anlayış gösterebiliyor ve acısını kalbini kalbimde hissedebiliyorsam ona aşık olmalıyım değil mi?
Bir gün baksam ki gelmişsin.
Ne yüzünde bir gölge, ne dilinde sitem var.
Tozlu pabuçlarını gözlerime sürmüşüm
Benim olmuş dünyalar.. Yavuz Bülent Bâkiler
Bu merasimde dileğin kimden dilendiği hakkında hiçbir fikrim yok. Pastadan mı? Artan yaşımdan mı?Doğduğum günden mi?Dileklerimi özel bir günde değil her gün dualarımda dile getiriyorum zaten.Sırf gelenek olmuş diye mantıma sığmayan bir şey yapmak istemiyorum ama kimsenin hevesinde kırmıyorum. O kadar iyi bir insan olmak bazen beni yoruyor