Fatih 21 yaşında İstanbul'u fethetmiş.Dekart 24 yaşında felsefesini yapar.İstanbul bir kere fethedilir.Usul üzerinde konuşma da bir kere yazılır.Fakat dünyada milyonlarca yirmibir,yirmidört yaşında insan vardır.Fatih ve Dekart değiller diye, ölsünler mi?Kesif yaşasınlar yeter.
Ne yazık! Dünyada sadece tek bir varlığı sevmek, onu bütün kalbiyle sevmek ve karşınızda durup size bakar , cevap verir, konuşurken, sizi tanımadığını fark etmek! Sadece onun tesellisine ihtiyaç duymak ve bunu yapması gerektiğinden habersiz olan tek kişi olduğunu anlamak!