Bana pek çok duyguyu aynı anda yaşatan bu kitap için tam olarak nasıl bir yorum yapmam gerektiğinden emin değilim. Psikolojik gerilim olarak düşünmüştüm ama bence kitabın üç ana evresi var ve hepsinde farklı şeyler hissediyorsunuz. Kızgınlık, gerilim ve üzüntü. İlk sayfalarda umduğum gibi bir kitap çıkmayacağından korkmuştum ama beni şaşırtarak çok daha iyisini yaptı. Yazarın dili de çok akıcıydı ve verdiği mesajlar çok güzeldi. Ayrıca bir travmanın insanı ne derece etkileyebileceğini de çok iyi anlatmış.