📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Doğrusu kitap beni biraz arada bıraktı. Bazı ters köşeleri,sürekli bir olay olması ve dilin akıcı olması kitabı hızlı okutturdu. Konusu da değişikti. Ama ana karakter kızımıza ısınamadım hiç. Bana fazla sığ geldi. Betimleme ve duygu geçirme konusunda da biraz eksik kaldı kitap. Betimlenebilen tek şey kızların her gün giydiği farklı elbiselerdi.Kısacası benim için ortalama, çerezlik bir kitap oldu.
Bir kadın veya bir erkek değildi mesele, onun yanındayken bir cinsiyete mensup değildim. Kalbimin ne kadar hızlı atacağına vücudumdaki işlevsiz bir uzuv karar veremezdi.