Olan biten her şeydeki rolümüz aklımdan çıkmıyordu. Biz kasede hile yapıyoruz. Sürekli yeniden dolduruyoruz ve canavarlar sürekli dev çatallarını kaseye daldırıyor, çünkü biz oldukça kaselere hep dolu olacak. Hiç kaybetmiyoruz ama aynı zamanda hiç de kazanmıyoruz. Sürekli ölüyoruz. Böyle değil mi?
Öldürmenin, birilerini kesip biçmenin ve terör estirmenin bizi yaşamaya değer bir hayata taşıyacağını düşünmek aptallık olur.
Ölüm ancak daha çok ölüm getirir, acı getirir.