"Konuşmaya değer insanlarla konuş, yoksa insanları yitirirsin. Konuşmaya değmez insanlarla konuşursan, kelimeleri yitirirsin. Ne kelimeleri ne insanları yitir!" ~Konfüçyüs
"Gerçek sevgi var ise aralarında, neden korksun ki diğerinin özgürlüğünden? Özgürce seviyorsa iki kişi birbirini, neden gitsin ki biri ya da diğeri zaten... Ola ki biri gitmek istedi, kim tutabilir onu? Ne kadar sahip olursan ol diğerine, elbet bir yol bulur gitmek istedikten sonra. En olmadı, canına kıyar kendi özgürlüğüyle."
"Adam anlamış ki biri birine ve bir şey bir şeye aitse, elbet birbirlerini bulurlarmış dünyanın bir ucunda dahi olsalar... Hiçbir şey engel olamazmış buna. Olacak olan zaten olurmuş. İyi niyetle bekledikten sonra, sabır âşıkları kavuştururmuş."