erva

erva
@__night
@__night·
·
sabitlendi
Ve otursam senin yanına ve desem usulca: acı çektim ben işitir misin? Rainer Maria Rilke
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
(susma da bir seslenmedir) İlhan Berk
Yaşamak, dedim, ilkin sevgi ile, sevmek ile başlar, doğumla, doğmakla değil. Yaşam da sevgisizlikle biter dedim, ölümle, ölmekle değil... Özdemir Asaf
Ve bütün arayışlarımızın sonu başladığımız yere varmak ve orayı yeni baştan tanımak olacak. T. S. Eliot