erva

erva
@__night
Eylemlerinin sonuçları insanı yakaladığında artık çok geçtir,değil mi Montag?
Reklam
Belki kitaplar bizi mağaradan biraz çıkarabilir. Belki hep aynı, lanet olası, çılgınca hataları yapmaktan alıkoyabilirler bizi!
Çocukluğumdan beri başkaları gibi olmadım. Dünyayı diğerlerinin gördüğü gibi görmedim. Tutkularımı ve kederimi, onlarla ortak bir kaynaktan almadım. Yüreğim uyanmadı başkalarının sevinç duyduğu seslerde. Ve sevdiğim her şeyi, yalnız sevdim. Edgar Allan Poe
İnsan başkalarındaki kötülükleri görerek iyi olmaz. Oğuz Atay