"Şimdi tutturduğum yolu sonuna dek sürdürmek zorundayım; okumazsam, kendi bildiğim gibi çalışmazsam, hiçbir şey yapmazsam, aramaktan vazgeçersem, işte o zaman yok olurum. En acı yazgı olur benimki."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Hatasız insan olmaz. Allah-û Teâlâ bizi melek yaratmadı. Bizi insan yarattı. Üstelik bir de nefis verdi. Evet, düşüyoruz bazen. Resûl- ü Ekrem (Sallallahü Aleyhi ve Sellem) teheccüd namazını geceleyin kılamadığı zaman peki, öğleye kadar onu telafi ederdi. Bak boşluk bırakmıyor Resûl-ü Ekrem (Sallallahü Aleyhi ve Sellem)."
(Bayram Ali Öztürk hoca/Mektubat Sohbetleri)
Bütün bunlar sırasında
ben de çaba harcamadan
bir şey bulsaydım;
gülmeye acı bir kez düştü,
dizlerinden vurulmuş bir hayat
kadar koşmaya başladım.
Bülent Parlak
"hani yüzüne baktığınızda orada mı değil mi ya da başka bir yerde mi, düşe mi dalmış yoksa melankoliye mi kapılmış, bir türlü kestiremediğiniz insanlar vardır ya, işte onlarınki gibiydi gözleri."