Umay

@__umay·
·
sabitlendi
Okumaktan başka yapacak işim, gidecek tek yerim yoktu, çünkü çevremde saygıya lâyık, beni kendine çekebilecek bir meşguliyet bulamıyordum.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Âşık olduğumuzda dünya bütün dünyalığıyla göğsümüze dolar ve yapamayacağımız şeyleri vaat ederiz.
İçimde, kendime de izah edemediğim karışık ve üzücü birtakım hisler belirmişti.
"Bütün insan ilişkileri sorunlu çünkü zaten insan sorunlu."
Hiç kimseye hiçbir şeye yakın değilim. Maaş gününü bekleyen memurun duygusallığı var artık bende, ötesi yok, artık yok.