ömür hanım

ömür hanım
@_aczbirokur
anlamasan da olur. kimse anlamasa da olur. ben anlıyorum. anlatamasam da olur.
Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni
Şanlıurfa
21 Şubat
2582 okur puanı
Aralık 2018 tarihinde katıldı
ben oraya koymuştum, almışlar, arasına sıkışık saatlerin. çıkarır bakardım kimseler yokken; beni bana gösterecek aynamdı, almışlar. kışken ilkyaz, sularımda açardı; buzlu dağlar gerisine kaçıracak ne vardı? eski defterlerde sararırmış yaprak. beni bana gösterecek anlamdı, almışlar. bir ışıktı yanardı gecelerde; akşam, çiçekler uykuya yattı, sardı karşı kıyıları karanlık- beni bana gösterecek lambamdı, almışlar. Behçet Necatigil
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
birisi beni olduğum gibi severse, sonunda kendime bakmaya cesaret edebilirim, belki.
1000Kitap