ömür hanım

ömür hanım
@_aczbirokur
anlamasan da olur. kimse anlamasa da olur. ben anlıyorum. anlatamasam da olur.
Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni
Şanlıurfa
21 Şubat
2582 okur puanı
Aralık 2018 tarihinde katıldı
Okuyun, anlayın ve inanın. Ve sonra ne yapmak gerekirse onu yapın!
Sayfa 2 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okuyor
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yorgunum,son derece,inanılmayacak derecede yorgun. Bu öyle bir yorgunluk ki hiçbir istirahat,hiçbir şekilde gidermiyor.
Sayfa 2 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okuyor
Ben hâkimim, sen mahkûm.
Sayfa 94 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Benim içın en büyük kelime, manası en kolay anlaşılandır.
Sayfa 90 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
Akıl ile deliliğin arası sanıldığı kadar uzun bir mesafe değildir.
Sayfa 84 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat