...
Beyaz gömleğinle bir laboratuvarda
İnsanlar için ölebileceksin,
Hem de yüzünü bile görmediğin insanlar için,
Hem de hiç kimse seni buna zorlamamışken,
Hem de en güzel, en gerçek şeyin
Yaşamak olduğunu bildiğin halde.
+ Hey sen, bilge kişi, karın var mı senin?
- Karım mı? Var. Karısız olur mu hiç?
+ Dövüyor musun onu?
- Karımı mı? Hem de her fırsatta. Ama bir suçu yoksa dövmem.
+ Bu da güzel. Peki o seni dövüyor mu?
- Sen ne diyorsun efendi? Şaka ediyorsun galiba...
+ Duydun mu Arkadiy Nikolayeviç! Oysa ikimizi de dövdüler... Okumuş yazmış kişi demek bu oluyor işte.