Alperen

Alperen
@_akir
Bir kişiyle sohbet etmek neyse, yazdıklarını okumak onun yarısına tekabül eder.
"Moralim bozuldu" diyordu cahil herif. Öyle plastik terlik giyen birinin morali olurmuş gibi...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ona göre, bu güvensizlik duygusundan dolayı kaybediyormuşuz aslında. Oysa ben kaybetmemin sebeplerini çok iyi biliyordum.
Çünkü efendim, anladı sonunda kendisinden başka ilgilenecek bir şeyim olmadığını. Sanki böyle birini isteyerek seçmiştim. Elbette içimde, bilmediğim bir yerde, bana ancak bu kadın gibi bağlanabilecek zavallıları seçmeye beni iten bir küçük hesaplılık var.
Kadınlar da insanı alçaltıyor efendim. Baştan çok direniyorlar ya da benim gibilere karşı böyle davranıyorlar.
Bu işte de her zaman olduğu gibi çok geç kaldığımı hissediyorum.