pinpinîk♡

pinpinîk♡
@_amara_
Sabrım ağrıyor..
Şahsen hayatımda ne okuduysam, rahatım bozulsun diye okudum. Emil Michel Cioran
1000Kitap
Reklam
Puan vermedi
Şükür cehalet bitti! Kimse okumuyor, herkes yazıyor. Kimse öğrenmiyor, herkes biliyor. Kimse susmuyor, herkes konuşuyor. Kimse çekilmiyor, herkes ortada. Kimse kederlenmiyor, herkes şenlik. Kimse yere bakmıyor, herkes gökyüzü. Kimse sevmiyor, herkes arzu ediyor. Kimse gözyaşı değil, herkes küfür. Kimse eşik değil, herkes ufukların ötesi. Kimse gölge değil, herkes ışık. Tevazu bitti. İncelik bitti. Hatıra bitti. Gönül bitti. Şarkı bitti. Bir aynalar pazarı ki, yaşıyoruz işte… Şükrü Erbaş
Edebiyat
Kuş Uçar Kanat AğlarŞükrü Erbaş · Kırmızı Kedi Yayınları · 20195,5bin okunma
Tekrar tekrar okumaktan mutluluk duyduğunuz bir yazı, bir şiir veya bir kitap var mı ?
sen, varoluşun zirvesisin, senden sonra hiçbir şey bu denli güzel gelmeyecek gözlerime.
ölmüş birini özlemek dünyanın en çaresiz hissi.. her şey onarılıyor ama bu onarılmıyor…
Reklam