brighton

brighton
@_antagonist
Böyle mi olmalıydı: İnsanın mutluluğu, aynı zamanda kederin kaynağı mı olmalıydı? boxd.it/3h0HB
neyimiz vardı öfkeli bir gençlikten mağrur inceliklerimizden ve geceler boyu kısık yıldızlar altında anlatılan ihanetlerin kara bilgisinden başka
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

brighton

, bir kitap okudu
5/10
·199 syf.·
3 günde okudu
·
2022 16. kitabı
Marquis de Sade
7.8/10 · 1.707 okunma
insan yalnız mezarda sükûna kavuşabilir; yeryüzünde ise kendi benzerle­rinin kötülüğü, tutkularının dağınıklığı, daha önemlisi, kade­rin uğursuzluğu dolayısıyla fırsat bulamaz buna.
bir şiir yaşatır her şeyi, yaşamın anlamı solduğunda
Ama bu mutluluk için doğmamışım galiba... Uzun süre mutlu olmam imkânsız benim. Kaderim böyle, ne yapayım. Mutluluk benim hayatımda yıldırımdan önceki bir parıltıdan ibaret olmuş hep...