brighton

brighton
@_antagonist
Böyle mi olmalıydı: İnsanın mutluluğu, aynı zamanda kederin kaynağı mı olmalıydı? boxd.it/3h0HB
İnsanların dinden ürkmeleri, (...) acemi kılavuzların onlara inanışın zevkleri yerine birtakım zincirler sunmalarından ileri geliyor.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben sende bütün aşklarımı temize çektim Anladığındaysa yapacak tek şey kalmıştı sana Bütün kazananlar gibi Terk ettin
insanlara yalnız zarar vererek yaşayan bir kimsenin, eninde sonunda onlara verdiği korkuyla bu dün­yadan çekip gideceğini biliniz.
...kocasından önce bir adamı sevmiş bir ka­dını suçlu ve aşağılık görebilir miyim sanıyorsunuz? Bu hak­sızlığı ancak adaletsiz kimseler ya da zalim önyargılar ya­pabilir; böyle bir düşünce tarzının kökünde, sahip olduğu şeylerle yetinmeyen, egemenliğini henüz sahip olmadığı şey­lere doğru da uzatmak isteyen gereksiz bir gurur yatar...
Neye yarar roman? «Neye mi yarar? Bu soruyu yönelten iki yüzlü, sapık kişileri türlü yönleriyle anlatmaya, onların ıcığını cıcığını çıkarmaya.»