"...Her biri ayrı bir hikaye anlatıyordu. Her biri kaybolmuş, korku, açlık ve acıyla dolu biz zamanda yeniden canlanmıştı. Birlikte, hepimiz yeniden doğuyorduk..."
"...Hayatın dalları gökyüzüne ulaşan yaşlı bir ağacın gövdesi gibi kasvetli ve anlamsızken bir başka yaşamın, korkuyla dolu bir yaşamın gelip onun gövdesine güven içinde sarılması yeterli değil miydi?.."